Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op filmmuziek.startpagina.nl

Zoek score 'I know what you did last summer'

  • Igor Ronckers

    Wie kan me aan de cd (of een kopie van de cd) helpen met daarop de ‘original score’ van de film ‘I know what you did last summer’. De componist is John Debney. Ik ben de cd al een tijd aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Ik zie alleen maar de cd van de film die volgezongen is door diverse artiesten (Kula Shaker e.d.) en die zoek ik nu juist niet.

    Ik zal je zeer dankbaar zijn als je me kunt helpen (natuurlijk tegen een vergoeding).

    Igor

  • Frank Vincent

    De score van I Know What You Did Last Summer is als promotionele album uitgebracht door John Debney zelf. Je kunt deze CD gegarandeerd krijgen op de Filmbeurs die gehouden wordt op 28 januari 2001 in de Rai te Amsterdam of de Filmbeurs in het Curio Centre in Heerlen die gehouden wordt op de laatste zondag van april.

  • WJ

    Kleine correctie; de beurs is op 27 januari (zaterdag).Frank Vincent schreef:

    >

    > De score van I Know What You Did Last Summer is als

    > promotionele album uitgebracht door John Debney zelf. Je kunt

    > deze CD gegarandeerd krijgen op de Filmbeurs die gehouden wordt

    > op 28 januari 2001 in de Rai te Amsterdam of de Filmbeurs in

    > het Curio Centre in Heerlen die gehouden wordt op de laatste

    > zondag van april.

  • Frank Vincent

    Klopt, ik heb me 'n dag vergist.

  • Frank Vincent

    De beurs in het Curio Centre is op 16 april, tweede paasdag en duurt van 10:00 tot 16:30 uur.