Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op filmmuziek.startpagina.nl

les uns et les autres

  • marieke

    Ik ben op zoek naar de CD van de film les uns et les autres. Wie kan mij daar bij helpen. Alvast bedankt Marieke

  • RoberT

    Ik heb hem, dus vertel maar wat ik moet en kan doen, ps ik ben op zoek naar de DVD van deze grootse film………

  • Reinier Berghuis

    Beste Marieke (of is het RoberT?),

    Ook ik ben op zoek naar de CD van deze film.

    Nodig voor een collega die iets bijzonders voor me gedaan heeft. Deze man heeft een dochtertje Sarah met de prachtigste blauwe ogen die er zijn. Ik moest denken aan het liedje “Serenade for Sarah” :“When she opens her eyes, she teaches the skies the meaning of blue”.

    Ik vertelde hem dat hij beslist deze song, gezongen door Geraldine Chaplin moet horen. Hij woont in Chicago en kan er daar niet aan komen.

    Kun je me daar aan helpen ?

    Graag je reactie.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groeten,

    Reinier

  • A. van Batum

    Ik heb de cd van de film Les uns et les autres die is te koop bij de Bijenkorf (na bestelling) ka wel even duren. Ik zag hem ook bij Morpheus misschien kan je hem downloden. Ik zelf zoek de film op video wie kan mij helpen, of weet waar ok hem kan kopen? .

    H.G.

    A.van Batum.

  • astrid

    Hallo,ook ik ben op zoek naar de film,video of dvd maakt niet uit,wie heeft hem?

    Of misschien kan ik er tegen betaling een kopie van krijgen.

    Alvast bedankt

    Groetjes Astrid

  • Evert Sprenger

    RoberT Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb hem, dus vertel maar wat ik moet en kan

    > doen, ps ik ben op zoek naar de DVD van deze

    > grootse film………

    Hallo Robert Kun jij mij een cd leveren van de filmmuziek 06 23401323 bvd Harlingen

  • nettie wilkens

    Ook ik ben op zoek naar de cd van “les uns et les autres”. Ik wil graag “serenade for Sarah” op cd en kan hem nergens vinden. Waar heeft u hem gekocht?

  • eric wortelboer

    hallo, is het je ooit gelukt gelukt dit nummer ´´serenade for sarah´´ te pakken te krijgen?

    ik ben benieuwd en allang op zoek naar dat nummer!!

    mocht je een tip hebben….graag

    groet eric wortelboer

  • eleen

    Hallo,

    Ik ben ook al heel erg lang op zoek naar deze CD origineel of kopie maakt niets uit.

    Wie of wie kan me hieraan helpen?

    Alvast super bedankt!

    groetjes Eleen

  • zachtewaar2008@gmail.com

    Ellen zoek je nog steeds Les uns et les Autres (cd) mail dan even naar zachtewaar2008@gmail.com ??