Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op filmmuziek.startpagina.nl

Cria Cuervos & Coup de Torchon

  • M.Spijkers

    Hallo, weet iemand of deze soundtracks ooit op C.D. zijn verschenen? En zo ja, waar zou ik ze kunnen bestellen? De engelse title van Coup de Torchon luidt

    “ Clean Slate” De muziek is van Philippe Sarde. De componist van Cria Cuervos weet ik niet. Alvast bedankt, alle tips zijn welkom !! Marjolein.

  • Machiel Jansen

    Hi Marjolijn,

    Van Coup de Torchon is ooit een LP met de muziek verschenen op label: DRG SL-9511.

    De muziek van Cria Cuervos is gecomponeerd door Frederico Mompou maar het lijkt me dat 'ie het er niet speciaal voor heeft gecomponeerd, gezien andere muziek van het uit 1948 etc was (zie: http://uk.imdb.com/Name?Mompou,+Federico).

    Ik ben bang dat beide muziek moeilijk te krijgen is. De genoemde LP kwam zelfs niet op eBay voor.

    Bye

  • M.Spijkers

    Hoi Machiel,

    bedankt voor je reactie. Van Coup de Torchon heb ik de lp maar die klinkt nergens meer naar dus was ik benieuwd of ik de cd ergens kon krijgen. Wat Cria betreft: het gaat me eigenlijk alleen om het liedje “Por que te pas?” Heb jij enig idee waar ik kan/moet zoeken? Alvast bedankt, Marjolein.

  • Machiel Jansen

    Marjolein,

    Helaas komt er maar weinig op CD uit van Sarde of is het in Nederlands moeilijk te krijgen.

    Voor beide items (CD en liedje) adviseer ik je op Internet te kijken met name op eBay. Als je het alleen om een liedje gaat is het misschien handiger de band of DVD te huren en dit over te tapen.

    Bye

    Machiel