Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op filmmuziek.startpagina.nl

Muziek uit de film 'Johan' ?

  • Leentje

    In de Nederlandse film ‘Johan’ wordt vaak een liedje herhaald dat Johan en zijn moeder samen zongen, het is volgensmij een frans liedje. Als je de film gezien hebt weet je wat ik bedoel..weet iemand van wie dit is en hoe het heet? Alvast bedankt!

  • Julia

    Dat Franse nummer heet Elle voulait qu'on l'appelle Venise en het is in het echt geschreven en gezongen door Julien Clerc.

    Julia

  • servie

    Dank je wel was ook al op zoek naar dit liedje.

    servie

  • Isabel

    er is nog een frans liedje iets met ‘tresor d’ete' erin, enig idee hoe die heet?

  • jeroen

    Ik heb dat lied gedownload van julien clerc maar ik vind de versie uit johan leuker!! heeft iemand die??

  • tim

    ik heb een vraag er is een liedje uit johan dat hij voor evie zingt aan het eind weet iemand hoe het heet gr…. tim

  • Margreet

    Tim, dat liedje heet “De Liefde - Michiel Huisman”

    Leuke film he! Johan! :D

  • pelle

    Nee dat liedje heet niet de liefde maar Eef-Michiel Huisman

    Ik zoek ook dat liedje van ‘tresor d’ete' door wie is dat gezongen?

  • charlotte

    Als johan (michiel huisman) meedoet aan die wedstrijd, komt er ook een liedje voorbij van coldplay dacht ik , heeft iemand enig idee hoe dat liedje heet ???

    gr char

  • martijn

    hej ik wil da franse liedjee hebben kan iemand hem sturen die hem heeft als je hem hebt en je hebt msn moe je martino14@hotmail.com toevoegen!!

    groetjes martijnpelle schreef: