Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op filmmuziek.startpagina.nl

Uit Welke Film Komt Dit Lied

  • R Wondergem

    Hoi Allemaal.

    Wij zijn op zoek naar de naam van de (oorlogs) film waarin het liedje “You Are My Hero” voorkomt.

    Het is later hier in Nederland door Annie Schilder gezongen.

    Ik Hoop dat er iemand is die ons dit kan vertellen.

  • tjitske

    Hallo ik ben ook op zoek naar de film waar dat numer uit komt, zodoende dat ik bij dit mailtje van u terecht ben gekomen, weet u ondertussen al welke film het is zo ja, zou u dat dan naar mij willen mailen.

    b.v.d tjitske

  • Nathalie

    Hallo,

    Ook ik ben al erg lang op zoek naar deze film. Weet u al meer? Kunt u mij dit dan mailen?

    Bedankt, Nathalie

  • Danny Baams

    Ik was ook al heel lang op zoek naar de titel van de film waarin dit leid wordt gezongen. Dankzij het internet heb ik het gevonden. het nummer word gezongen door Debbie Byrne (actrice/zangeres), welke een lokale zangeres vertolkt in de film “Rebel” uit 1986. Een tijdloos liefdesdrama tijdens WWII in Autralië, en gaat over een soldaat(Matt Dillon) welke herstelt van zijn verwondingen. Hij valt als een blok voor een lokale zangeres(Debby Byrne) en staat in tweestrijd om voor haar liefde en de vervolging door de militaire politie. DVD zijn nog wel eens via Ebay te krijgen.

    Danny