Hoe krijg ik een muffe geur uit kleding?

Hoi, Ik heb een jas gekocht uit de kringloopwinkel. Er zit een erg muffe geur aan. Ik heb hem eerst gewassen. Daarna buiten gehangen. Ik heb er ook nog azijn opgedaan, en toen buiten gehangen. Toen stonk hij nogsteeds met een sterke azijngeur. Nu heb ik hem nog een keer gewassen maar de geur blijft. Heeft iemand enig idee of ik nog iets anders kan proberen? Het is een jas van polyster/katoen. Met vriendelijke groet, Luna

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nacht laten weken in een bad met schoonmaakazijn en kattebakkorrels...
dudemeister
7 jaar geleden
wie weet kan een stomerij je tip geven hirover

Antwoorden (1)

Probeer eens wasmiddeltoevoeging nare geurtjes in sportkleding. Werkt perfect tegen alle geurtjes in textiel, link uit België, maar ook in Nederland te koop:
http://be.hg.eu/producten/stank-luchtjes-geurtjes/nare-geuren-in-textiel/hg-wasmiddeltoevoeging-tegen-nare-geurtjes-in-sportkleding.html